Skip to main content

Returns

Μετάνιωσες για την αγορά σου; Έχεις 7 ημέρες για να επιστρέψεις ή να αλλάξεις το προιόν που παρέλαβες.

TERMS OF CHANGES

    • To proceed with a change please contact us on 27510 67674 (store hours)
    • Products must be in perfect condition as received by you, complete and undamaged. ATTENTION: the tabs have not been removed. 
    • The product must be accompanied by all the necessary documents proving the transaction (e.g. Shipping Note, Retail Receipt.)
    • Returns are made exclusively with the courier company we will indicate to you, at the expense of the recipient (i.e. our company). The customer does NOT pay when delivering the package for return.
    • Το κόστος αλλαγής διαμορφώνεται στα €6 και περιλαμβάνει την μετακίνηση προς εμάς και την επαναποστολή του στον πελάτη.
    • We do not issue refunds, except in case of our own fault (e.g. wrong availability, etc.)

Επιστροφές προϊόντων – Υπαναχώρηση

  • Παρακαλούμε την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας να είστε προσεκτικοί για την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις: Εάν η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη, χωρίς καμία επιβάρυνση ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση και εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

    Σε περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η Εταιρεία δεν επιστρέφει χρήματα, αλλά πιστώνει το ακριβές ποσό στην αμέσως επόμενη παραγγελία. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη απο εκείνη που είναι αναγκαία για την διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι την δήλωση υπαναχώρησης.

    Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας, η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία. Το ποσό αποζημίωσης θα οριστεί απο την εταιρεία.

    Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή, εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την εταιρεία. 

    Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα (σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά την διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων).

    Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την εταιρεία. Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας «κατόπιν παραγγελίας» δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Σας ενημερώνουμε ότι στην ιστοσελίδα μας θα ανανεώνουμε και θα τροποποιούμε τους παρόντες όρους χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση προς τους χρήστες.

    Για το λόγο αυτό σας συστήνουμε να διαβάζετε τους παρόντες όρους σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώσετε για τυχόν αλλαγές.

ORDER CANCELLATION

  • You can cancel your order if it has not been delivered to the partner courier company.

NOTE

  • Returns are not accepted for products that have been processed, base of desired dimension e.g. floors, insulation, paints, as well as for products that have been ordered exclusively for you from external or internal suppliers.


For any clarification or any complaint regarding the products of our online store as well as for information and questions regarding your orders, you can contact the Customer Service Department of the e-shop, either by calling daily 9:30 a.m. to 1:30 p.m. at 27510 67674 or by sending an e-mail to info@e-apellis.gr

 

We are always at your disposal, do not hesitate to contact us.

0
Your cart
  • No products in the cart.